Lager
Moln i ett atmosfäriskt lager
Lager av svampar, mossa och lavar på en döende jolster
Svampar igen, för att de fascinerar mig
I säsong
Mamma sms:ar julhälsningar
Nyrenoverad hoppramp, klar att tas i bruk?
Tomten vaktar tomten
Stilleben
Julpyssel, alla delar pedagogiskt upplagda
Selfie
Morgonbild, har ännu inte fällt ner håret. Klädsamt oskarp bild tagen med Iphone i köket.

1 kommentarer:
at: 6 januari 2015 kl. 11:16 sa...
Åh, vilka härliga bilder!! Tycker också om svampar. :)
Skicka en kommentar