Content

måndag 10 augusti 2015

Augusti 2015 - Sommarminnen - Angelique



Det har varit en fin sommar, och även om den inte riktigt är slut ännu så vill jag avsluta den med temat Sommarminnen. Endast en utmaning denna gång men eftersom den ska täcka in nästan tre månader behövs nog (minst) sex bilder.

Fast det måste inte vara minnen från denna sommar. Det här fotot hittade jag i ett album hemma hos mamma. Jag är väl runt ett år skulle jag tro, sittandes i mammas knä - pappa fotade. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om oss

Om oss
Sväggorna
Använder Blogger.