Jag ska inte bli långbladig, här är bladbilderna som jag har valt att posta:
 |
| Valnötsträd i Göteborgs botaniska trädgård |
 |
| Visset, övervintrat löv i 20x förstoring |
Jag håller med Angelique om att situationen i och runt Medelhavet är helt uppåt väggarna just nu, och jag hoppas verkligen att vi som kollektiv hittar en väg att lösa både akuta problem och långsiktiga behov i flyktingfrågan.
Mina foton har dock ingen koppling till ovan nämnda situation. Jag har postat både bokstavliga och bildliga tolkningar av temat, och tyckte att uppgiften var utvecklande i det att jag såg min omgivning på ett lite nytt sätt.
 |
| Uppåt väggarna finner en takfoten |
 |
Målet var en romantisk bild på fullmånen, men jag måste ha ryckt till under den långa exponeringstiden. Jag skrattade åt resultatet och experimenterade med fler bilder där jag avsiktligt rörde kameran under exponeringen, men första bilden blev ändå bäst. |
 |
| På en betongklumpsvägg i skogen fanns det här fina. |
0 kommentarer:
Skicka en kommentar